翻譯社

I can fly  我可以飛
I'm proud that I can fly 我很自滿我可以飛翔
To give the best of mine  給你最好的天成翻譯社
Till the end of the time 直到時間的絕頂

Stars in the sky   天空中的繁星
Wishing once upon a time 從之前就幾回再三的許願
Give me love make me smile  給天成翻譯社愛使我微笑
Till the end of life 直到生命的絕頂
Hold me up hold me tight   抱緊我 牢牢的抱住天成翻譯社
Lift me up to touch the sky 讓我能觸碰著天空
Teaching me to love with heart   教我若何專心去愛
Helping me open my mind 幫我打開我心門

Believe me I can fly   相信天成翻譯社,我可以飛舞
I'm proud that I can fly 我很自豪天成翻譯社可以翺翔
To give the best of mine   給你最好的我
The heaven in the sky 就是天空中的天堂


Believe me I can fly   相信我,我可以飛舞
I'm proud that I can fly 我很自滿我可以翺翔
To give the best of mine   給翻譯公司最好的我
The heaven in the sky 就是天空中的天堂

I'm proud to fly up high 天成翻譯社的自豪讓我飛更高
Show you the best of mine 讓你看到最好的天成翻譯社
Till the end of the time 直到時候的終點
Believe me I can fly 相信我 天成翻譯社可以翺翔
I'm singing in the sky 我正在天空中唱著
Show you the best of mine讓你看到最好的天成翻譯社
The heaven in the sky 就是天空中的天堂
Nothing can stop me什麼都不克不及阻止我
Spread my wings so wide展翅高飛


 

Proud of you

 

Can't you believe that you light up my way 翻譯公司相信 你已照亮我的路嗎
No matter how that ease my path 不再管我人生的路會若何
I'll never lose my faith 天成翻譯社絕不失去我的信念
See me fly 看著我飛

Love in your eyes  在翻譯公司眼中充滿的愛
Sitting silent by my side 靜靜地坐在天成翻譯社身邊
Going on holding hands  永久緊握著的手
Walking through the nights 一起走過全部夜晚
Hold me up hold me tight   抱緊我 牢牢的抱住我
Lift me up to touch the sky 讓我能觸碰到天空
Teaching me to love with heart   教我如何專心去愛
Helping me open my mind 幫天成翻譯社打開天成翻譯社心門

 

I can fly   天成翻譯社可以飛
I'm proud that I can fly 我很自滿我可以飛舞
To give the best of mine  給你最好的我
Till the end of the time 直到時候的終點

 



文章來自: http://ihope27330519.pixnet.net/blog/post/27120316-proud-of-you%ef%bc%88%e4%b8%ad%e8%8b%b1%e6%96%87%有關翻譯的問題歡迎諮詢天成翻譯社

arrow
arrow

    gonzalcvt68m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()